Pojišťovna RBP zavedla non-stop asistenční službu

Pojišťovna RBP zavedla non-stop asistenční službu

Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna zahájila 1. září 2018 provoz nepřetržité asistenční linky pro svoje pojištěnce.

“Klientům RBP v rámci celé České republiky zajistíme prostřednictvím telefonního operátora v daném místě ošetření u praktického nebo odborného lékaře, případně v nejbližším zdravotnickém zařízení. Operátor se současně postará o to, aby pojištěncům Revírní bratrské pokladny byla potřebná péče poskytnuta bez finanční úhrady i v situacích, kdy se bude jednat o lékaře nebo zařízení, které s RBP doposud nemá uzavřenou smlouvu,” upřesnil výkonný ředitel Revírní bratrské pokladny Antonín Klimša. “Nemělo by tak již docházet k případům, kdy byla po pojištěnci požadována v rozporu se zákonem přímá platba,” dodal Klimša.

Revírní bratrská pokladna je největší regionální zaměstnanecká pojišťovna, která se v současné době stará o 430 tiscí klientů.

Asistenční služba RBP je k dispozici na lince 800 213 213.

 

 

362

Zdroj fotografie: Shutterstock, není-li uvedeno

Zdroj informací: archivní číslo časopisu DIAstyl, není-li uveden jiný

Diskuze k článku