Pobočky zdravotní pojišťovny RBP se v pondělí znovu otevřely

Pobočky zdravotní pojišťovny RBP se v pondělí znovu otevřely

Přestože komunikace s RBP nevyžaduje osobní přítomnost na pobočce, začala tato zdravotní pojišťovna znovu otevírat svoje pobočky, které byly uzavřeny v souvislosti s pandemií koronaviru. Vychází tak vstříc klientům, kteří nemají k dispozici jinou možnost komunikace.

Postupné znovuotevírání vybraných poboček RBP začalo v pondělí 20. dubna, tedy přesně po měsíci, kdy byly uzavřeny v souvislosti s pandemii koronaviru z preventivních důvodů a především v zájmu ochrany zdraví klientů i pobočkových zaměstnanců pojišťovny. „V první fázi otevřeme 19 poboček. V Ostravě v Nové Karolině a v Ostravě-Hrabůvce, a dále pak pobočky v Bohumíně, Karviné, Havířově, Orlové, Frýdku-Místku, Opavě, Hlučíně, Bílovci, Kopřivnici, Novém Jičíně, Rožnově pod Radhoštěm, ve Valašském Meziříčí, Vsetíně, Brně, Hodoníně, Kroměříži a ve Zlíně. Ve všech bude platit standardní provozní doba s výjimkou pátků, které budou vyhrazeny pro objednané klienty, primárně pro seniory. Páteční rezervace se ale nebudou týkat pobočky v Nové Karolině s celotýdenním a víkendovým provozem,“ upřesnila Renata Koutná, ředitelka pro oblast vztahů s klienty RBP.

Provoz se zvýšenými nároky na hygienu a bezpečnost

Ve všech otevřených pobočkách budou platit zvýšená hygienicko-bezpečnostní opatření, jako povinná dezinfekce rukou, dodržování 2 metrového odstupu čekajících, ochranná vzdálenost mezi klienty a zaměstnanci s povinností mít na obličeji roušku, respirátor, šálu nebo šátek. Do prostor jednotlivých poboček pak bude podle jejich velikostí regulovaně vpouštěn pouze omezený počet osob. Zaměstnanci RBP budou ve zvýšené míře rovněž provádět dezinfekci pracovních prostor, stolů, vyvolávacích zařízení a podobně.
„Tímto krokem vycházíme vstříc hlavně klientům, kteří třeba nemají možnost komunikovat s RBP jinou formou. Nicméně chceme naše pojištěnce požádat, aby stále preferovali elektronickou komunikaci, poštovní zásilky nebo telefonní hovory. V tomto kontextu bych chtěl připomenout naši bezplatnou klientskou linku 800 213 213 s novou službou přepisu hovorů do textové podoby, která je určena hlavně pro seniory nebo sluchově postižené spoluobčany. Pro konzultace o zdravotním stavu je stále k dispozici „Lékař na telefonu“ a aktuálním zdrojem informací pořád zůstává náš bezbariérový web, který mohou užívat i zrakově či tělesně postižení občané,“ dodal výkonný ředitel RBP Antonín Klimša.

Další pobočky například v Praze, Mostě, Chomutově nebo v Hranicích otevře zdravotní pojišťovna RBP počátkem měsíce května.

261

Zdroj fotografie: Shutterstock, není-li uvedeno

Zdroj informací: archivní číslo časopisu DIAstyl, není-li uveden jiný

Diskuze k článku