Mediální kampaň u příležitosti Světového dne diabetu
Společnost Diabetes Digital Media opět spouští u příležitosti Světového dne diabetu kampaň #BlueNovember, která si klade za cíl během celého listopadu zvyšovat povědomí o diabetu. V rámci této iniciativy jsou diabetici pobízeni k tomu, aby sdíleli své příběhy o cukrovce a ukázali tak ostatním, jakým problémům musí často diabetici čelit.
V loňském roce se do kampaně aktivně zapojilo více než 140 000 lidí. Tento rok se kampaň koná po čtvrté a společnost doufá, že opět zaujme a osloví řadu lidí.
V roce 2015 byl navíc ve Světový den diabetu zahájen tzv. „Low Carb Program“, který se zaměřuje na prosazování stravy s nízkým obsahem sacharidů. Během listopadu budou informace o diabetu v rámci této kampaně sdělovány také prostřednictvím Facebooku a Twitteru – každý den bude uveřejněn jeden příběh osoby s diabetem, která se naučila se svou nemocí žít a zvládat ji v rámci každodenního života. Dozvíme se tedy příběhy o tom, jak si jednotliví diabetici zlepšili svůj zdravotní stav, ztratili nadbytečnou hmotnost či vylepšili své hodnoty glykovaného hemoglobinu. Tento týden je tematicky zaměřen na problematiku potravin ve stravě diabetiků – tedy zdravý a nezdravý způsob stravování, sdílení receptů na jídla s nízkým obsahem sacharidů aj.
Zdroj: www.diabetes.co.uk
375
Zdroj fotografie: Shutterstock, není-li uvedeno
Zdroj informací: archivní číslo časopisu DIAstyl, není-li uveden jiný